სსიპ თბილისის N86 საჯარო
სკოლის
თემატური და კალენდარული გეგმა
ინფორმაციულ და
საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებში
VI კლასი
პედაგოგი: სიდონია ჟიჟილაშვილი
2018–2019 სასწავლო
წელი (I სემესტრი)
N
|
თემა
|
თემატური
ერთეული
|
საათი
|
სასწავლო მიზანი/შედეგი
|
რესურსები
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
დრო
|
1
|
1. ტექსტური რედაქტორი Ms Word 2007
(გამეორება)
|
1.1 განვლილი მასალის
გამეორება.
Ms Word 2007–ის გახსენება.
|
1
|
პროგრამა Ms Word 2007 –ის გამოყენებით V კლასში შესწავლილი ბრძანებების გახსენება. კომპიუტერთან ურთიერთობის
უნარ–ჩვევების განვითარება. ის ტექნ.VI .1
|
სახელ. კომპიუტერი,
პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
19.09
|
1.2პრაქტიკული სამუშაო
,,საქართველო“
|
სახელ. კომპიუტერი, პროექტორი.
|
ინდივიდუალური
|
|||||
1.3 პრაქტიკული სამუშაო ,,კონტინენტები“
|
2
|
სახელ. კომპიუტერი, პროექტორი.
|
ინდივიდუალური
|
20.09; 26.09
|
|||
1.4პრაქტიკული სამუშაო
,,დედამიწა“
|
სახელ. კომპიუტერი, პროექტორი.
|
ინდივიდუალური
|
|||||
1.5 პრაქტიკული სამუშაო ,,მსოფლიოს შვიდი საოცრება“
|
სახელ. კომპიუტერი, პროექტორი.
|
ინდივიდუალური
|
|||||
2. ინტერნეტი
|
1.6 ინტერნეტი. ვებ
-გვერდი და მისი შემადგენელი
კომპონენტები.
|
1
|
ინტერნეტ ბრაუზერში მუშაობის გახსენება, საძიებო სისტემების დანიშნულების
გახსენება, გაფართოებული ძიების პარამეტრების გაცნობა. ინფორმაციის ძიების,
შეგროვების , სინთეზისა
და ანალიზის უნარ–ჩვევების განვითარება.ის ტექნ.VI .1 ; ის ტექნ.VI .3; ის ტექნ.VI .4;
|
სახე. კომპიუტერი,
პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
27.09
|
|
1.7ინფორმაციის მოძიება და
გადმოწერა ინტერნეტიდან. გავრცელებული საძიებო სისტემის გამოყენება.
|
სახელ. კომპიუტერი,
პროექტორი.
|
ინდივიდუალური
|
3.10
|
||||
პრაქტიკული დავალება
,,საქართველოს მდინარეები“.
|
სახელ. კომპიუტერი,
|
ინდივიდუალური
|
|||||
N
|
თემა
|
თემატური ერთეული
|
საათი
|
სასწავლო მიზანი/შედეგი
|
რესურსები
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
|
|
3. ელ. ფოსტა
|
1.8 ელექტრონული ფოსტა . რეგისტრაცია ელექტრონულ ფოსტაზე.
|
2
|
მოსწავლეები ისწავლიან
ელექტრონული ფოსტის გამოყენებას, წერილის გაგზავნასა და მიღებული წერილის
ნახვას, ფაილის მიმაგრებას წერილზე და მიღებული ფაილის გადმოწერას
ტექნ.VI .3 ; ის ტექნ.VI .4;
|
სახელ. კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
3.10; 4.10
|
1.9 ელექტრონულ ფოსტის საშუალებით წერილის გაგზავნა და ფაილის მიმაგრება.
წერილის ნახვა.
|
სახელ. კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
|||||
1.10 პრაქტიკული სამუშაო : ,,მოპოვებული ინფორმაციის გაზიარება ჯგუფში“
|
სახელ. კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
|||||
N1 შემაჯამებელი
|
მასალის გამეორება
|
1
|
ტექნ.VI .3 ; ის ტექნ.VI
.4;
|
სახელ. კომპიუტერი,
პროექტორი.
|
ინდივიდუალური კომპიუტერთან .
ტესტი
|
10.10
|
|
2
|
საპრეზენტაციო პროგრამა Ms powerpoint 2007.
|
2.1 საპრეზენტაციო
პროგრამა Ms powerpoint 2007-გაცნობა.
|
1
|
მოსწავლეები გაეცნობიან პრეზენტაციის შედგენის ძირითად პრინციპებს და
ხერხებს. ის ტექნ.VI .
|
სახელ. კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთბით
|
11.10
|
2.2 პრაქტიკული სამუშაო ,, წელიწადის დროები“
|
სახელ. კომპიუტერი, პროექტორი.
|
ინდივიდუალური
|
|||||
2.3 სლაიდებზე მუშაობა
|
1
|
საპრეზენტაციო დოკუმენტის
გახსნის სხვადასხვა ხერხის გაცნობა; სლაიდების კოპირება, თანმიმდევრობის შეცვლა,
სურათების დაფორმატება, ცხრილის ჩასმა და დაფორმატება, საპრეზენტაციო დოკუმენტის
ჩვენების რეჟიმი. ის ტექნ.VI .1
|
სახელ. კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
17.10
|
||
N
|
თემა
|
თემატური ერთეული
|
საათი
|
სასწავლო მიზანი/შედეგი
|
რესურსები
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
დრო
|
|
საპრეზენტაციო პროგრამა Ms powerpoint 2007.
|
2.4 პრაქტიკული სამუშაო ,,გაკვეთილების ცხრილი“
|
1
|
საპრეზენტაციო დოკუმენტის გახსნის
სხვადასხვა ხერხის გაცნობა; სლაიდების კოპირება, თანმიმდევრობის შეცვლა,
სურათების დაფორმატება, ცხრილის ჩასმა და დაფორმატება, საპრეზენტაციო დოკუმენტის
ჩვენების რეჟიმი. ის ტექნ.VI .1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი.
|
ინდივიდუალური
|
17.10
|
2.5 ანიმაცია
|
1
|
საპრეზენტაციო პროგრამაში
სლაიდებისა და სლაიდების ობიექტების ანიმაციის შესწავლა, საჭირო ობიექტების
ადეკვატური გამოსახვის შესაძლებლობების გაცნობა. ის ტექნ.VI .1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
24.10
|
||
2.6 ანიმაციები და ფიგურები
|
1
|
ობიექტების ანიმაციის
ეფექტური კომბინირება მიზნის შესაფერისი ციფრული მასალის შესაქმნელად.
საპრეზენტაციო დოკუმენტის მომზადება საკუთარი მოსაზრებების წარმოსაჩენად და
სადემონსტრაციოდ.ის ტექნ.VI .1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
25.10
|
||
2.7 პრაქტიკული სამუშაო ,,ჩემი სკოლა“
|
1
|
ობიექტების ანიმაციის
ეფექტური კომბინირება მიზნის შესაფერისი ციფრული მასალის შესაქმნელად.
საპრეზენტაციო დოკუმენტის მომზადება საკუთარი მოსაზრებების წარმოსაჩენად და
სადემონსტრაციოდ.ის
ტექნ.VI .1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი
|
ინდივიდუალური
|
31.10
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
N
|
თემა
|
თემატური ერთეული
|
საათი
|
სასწავლო მიზანი/შედეგი
|
რესურსები
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
დრო
|
|
საპრეზენტაციო პროგრამა Ms powerpoint 2007.
|
2.8 დიაგრამები პროგრამა Ms powerpoint–ში.
|
1
|
საპრეზენტაციო პროგრამაში
დიაგრამის აგება, საპრეზენტაციო პროგრამასა და ელექტრონულ ცხრილებს შორის
კავშირის ჩვენება. პრეზენტაციის მომზადებასაკუთარი მოსაზრებების წარმოსაჩენად.ის
ტექნ.VI .1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
1.11
|
2.9პრაქტიკული სამუშაო
,,საქართველოს დიდი ქალაქები“
|
1
|
ინდივიდუალური
|
7.11
|
||||
2.10 საპრეზენტაციო დოკუმენტის შაბლონი.
პრაქტიკული სამუშაო :
,,ცოცხალი ბუნება“
|
1
|
საპრეზენტაციო დოკუმენტის
მზა შაბლონების გაცნობა და გამოყენება. კომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ–ჩვევების განვითარება; ის ტექნ.VI .1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
8.11
|
||
განმავითარებელი გაკვეთილი
|
პრაქტიკული სამუშაო:
,,ჩემი დედაქალაქის ფოტო ალბომის გაცნობა“
|
1
|
მოიძინ დედაქალაქის
შესახებ ფოტო მასალა და მოამზადონ პრეზენტაცია. ის ტექნ.VI .3; ის ტექნ.VI .4; ის ტექნ.VI .1
|
|
|
14.11
|
|
შემაჯამებელი N2
|
2.11 პრეზენტაციის
მომზადება თემაზე: ,, ჩემი საქართველო“.
|
2
|
გაკვეთილი შეეხება ნასწავლი მასალის მიხედვით
მოსწავლეებმა მოიძიონ ინფორმაცია და იმუშაონ ამ ინფორმაციის წარმოდგენაში. ის ტექნ.VI .3; ის ტექნ.VI .4;
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
ინდივიდუალური
|
5.12
|
|
3
|
ტექსტური რედაქტორი Ms Word 2007
|
3.1 ,, კომენტარები Ms Word 2007–ში“
|
1
|
მოსწავლეები ისწავლიან
ტექსტურ დოკუმენტში კომენტარების ჩასმას. .
ტექნ.VI .1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი,
პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
6.12
|
3.2 სანიშნოები შექმნა ტექსტურ
დოკუმენტში
|
1
|
ტექსტურ რედაქტორის
ეფექტური გამოყენება. სანიშნოებისა და ჰიპერბმულის შექმნა და გამოყენება. ის ტექ
VI.1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
12.12
|
||
3.3ჰიპერ ბმულების შექმნა ტექსტურ დოკუმენტში.
|
1
|
13.12
|
|||||
|
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
|
|
|||
3.4 სქოლიო.
|
1
|
სწავლა-კეთებით
|
19.12
|
||||
|
|
3.5 სარჩევი
|
1
|
ტექსტურ რედაქტორის
ეფექტური გამოყენება. კომპიუტერთან ურთიერთობის პრაქტიკული უნარ–ჩვევების
განვითარება. ის ტექ
VI.1;
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
20.12
|
|
|
3.6 დოკუმენტის შენახვა
სხვადასხვა მეთოდებით
|
1
|
მოსწავლეები ისწავლიან
ტექსტურ დოკუმენტის შენახვას სხვადასხვა მეთოდებით .
ტექნ.VI .1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
26.12
|
|
|
განვლილი მასალი განმეორება
|
1
|
|
|
|
27.12
|
დამატებითი
სასწავლო რესურსები:
,,ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები VI კლასი ’’-
ავტ. ნინო ჯამასპიშვილი
http://buki.ge/programs-list.html(გამოიყენე ინტერნეტი უსაფრთხოდ)
http://codna.ge/child/index.html
https://sites.google.com/site/elektronuli/ist-is-integrireba
http://maisuradzenatia.blogspot.com/p/blog-page_02.html
www.wikipedia.org ელექტრონული ენციკლოპედია.
www.lemill.net
II სემესტრი
|
|||||||
N
|
თემა
|
თემატური ერთეული
|
საათი
|
სასწავლო მიზანი/შედეგი
|
რესურსები
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
დრო
|
|
ტექსტური რედაქტორი Ms Word 2007
|
3.4 სქოლიო.
|
1
|
ტექსტურ რედაქტორის
ეფექტური გამოყენება. კომპიუტერთან ურთიერთობის პრაქტიკული უნარ–ჩვევების
განვითარება. ის ტექ VI.1;
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
|
3.5 სარჩევი
|
1
|
ტექსტური რედაქტორის
გამოყენებით სარჩევის ჩასმა დოკუმენტში. კომპიუტერთან ურთიერთობის პრაქტიკული
უნარ–ჩვევების განვითარება.ის ტექ VI.1;
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
|
||
თემა
|
თემატური ერთეული
|
|
სასწავლო მიზანი/შედეგი
|
რესურსები
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
დრო
|
|
ტექსტური რედაქტორი Ms Word 2007
|
Ms Word 2007 -ში შესწავლილი
მასალის გამეორება.
|
1
|
ტექ VI.1;
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
საკლასო დისკუსია
|
16.01
|
|
3.6 დოკუმენტის შენახვა
სხვადასხვა ფორმატით.
|
1
|
მოსწავლემ გააცნობიეროს
ციფრული მასალის შენახვისას სხვადასხვა ვერსიისა და ფორმატის არსებობის
საჭიროება და აუცილებლობა.ის ტექ VI.2;
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
18.01
|
||
3.7 ფორმების შექმნა .
|
1
|
მოსწავლე შეისწავლი
ელექტრონული ფორმების შექმნასა და მათი საშუალებით სხვადასხვა ანკეტის შევსებას.
ის ტექ VI.1;
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
23.01
|
||
3.8პრაქტიკული სამუშაო
,,ანკეტა-კითხვარის შექმნა“
|
1
|
ინდივიდუალური
|
|||||
|
შემაჯამებელი N1(3)
|
განვლილი მასალის შეჯამება
|
1
|
ის ტექნ.VI .1 ის ტექ VI.3;
|
კომპიუტერი,
|
დამოუკიდებელი სამუშაო
|
1.02
|
3
|
ტექსტური რედაქტორი Ms Word 2007
|
3.9 შაბლონები
|
1
|
ციფრული მასალის შენახვის
თავისებურების გაცნობა. სხვადასხვა ფორმატის მქონე დოკუმენტებთან მუშაობა. შაბლონის
შექმნა. ის ტექ VI.1;
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
25.01
|
3.10 როგორ დავიცვათ ინფორმაცია
|
1
|
რიგ შემთხვევაში
ინფორმაციის დაცვის აუცილებლობის გაცნობიერება და ინფორმაციის დაცვის
შესაძლებლობების გაცნობა.ის ტექ VI.3;
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
6.02
|
||
3.11 დიაგრამები Ms Word 2007–ში
|
1
|
მოსწავლეები სწავლობენ
დიაგრამების აგებას ტექსტურ რედაქტორში
ის ტექ VI.1; ის ტექ VI.3;
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
8.02
|
||
3.12პრაქტიკული სამუშაო
,,ტურნირი ,,მე მიყვარს სპორტი“
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
ინდივიდუალური
|
13.02
|
|||
3.13 ობიექტის ჩასმა დოკუმენტში .
|
1
|
მოსწავლეები ისწავლიან OLE Object –ის გამოყენებას ტექსტურ დოკუმენტში. ის ტექ VI.1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
15.02
|
||
|
3.14 ტექსტურ დოკუმენტში
შესრულებული ყველა ფუნქციის გამეორება და შეჯამება.
პრაქტიკული სამუშაო
|
1
|
მოსწავლეები აფასებენ
ციფრული საშუალებების შესაძლებლობებს და ადეკვატურად შეარჩევს ციფრულ
საშუალებებს ცნებების,
ობიექტების და პროცესების გამოსახვისას;ის ტექ VI.1;
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
საკლასო დისკუსია.
ინდივიდუალური
|
20.02
|
|
N
|
თემა
|
თემატური ერთეული
|
საათი
|
სასწავლო მიზანი/შედეგი
|
რესურსები
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
დრო
|
4
|
ინტერნეტი და HTML . საკუთარი ვებ–გვერდის
შექმნა.
|
4.1 ინტერნეტი და HTML ენა.
|
1
|
HTML ენის სტრუქტურისა და ტეგების გაცნობა. პირველი ვებ–გვერდის შექმნა.ის ტექ
VI.4
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
22.02
|
4.2 ტექსტის დაფორმატება HTML ენა–ში.
|
1
|
ტექსტის დაფორმატება HTML ენის გამოყენებით .
სათაურის , აბზაცის, ცარიელი სტრიქონის დამატების, ჰორიზონტალური ხაზის
შესაქმნელი ტეგების გაცნობა.ის ტექ VI.4;
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
27.02
|
||
4.3 სიები
|
1
|
ტექსტის დაფორმატება HTML ენის გამოყენებით. დანომრილი და
მარკირებული სიების შექმნა, მათი ტეგების გაცნობა.ის ტექ VI.4;
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
6.03
|
||
4.4 ტეგის ატრიბუტები.
|
1
|
ტექსტის დაფორმატება HTML ენის გამოყენებით :
ტექსტის გამუქებისა და დახრის ტეგების გაცნობა. ტეგის ატრიბუტები და მათი დანიშნულება: შროფტის
ზომის, ტექსტის საზღვრების მიმართ გასწორების ,ფერის ატრიბუტები. ის ტექ VI.4;
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
20.03
|
||
N
|
თემა
|
თემატური ერთეული
|
საათი
|
სასწავლო მიზანი/შედეგი
|
რესურსები
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
დრო
|
|
შემაჯამებელი N2(4)
|
განვლილი მასალის შეჯამება
|
1
|
ის ტექნ.VI .1 ის ტექ VI.3;
|
კომპიუტერი,
|
დამოუკიდებელი სამუშაო
|
22.03
|
4
|
ინტერნეტი და HTML . საკუთარი ვებ–გვერდის
შექმნა.
|
4.5 სურათები და ცხრილები
|
1
|
ვებ–გვერდის გაფორმება
სურათებითა და
ცხრილებით. სურათებისა და ცხრილების ტეგებისა და მათი ატრიბუტების გაცნობა. ის
ტექ VI.4;
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
27.03
|
4.6პრაქტიკული სამუშაო,,
ჩემი სკოლა“
|
1
|
ვებ–გვერდის გაფორმება
სურათებითა და ცხრილებით. სურათებისა და ცხრილების ტეგებისა და მათი ატრიბუტების გაცნობა. ის
ტექ VI.4;
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
ინდივიდუალური
|
29.03
|
||
4.7 სიმბოლოთა ASCII და Unikode კოდირება.
|
1
|
სიმბოლოების კოდირების
სხვადასხვა სისტემების გაცნობა.
ის ტექ VI.4;
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
3.04
|
||
4.8პრაქტიკული გაკვეთილი.
ვებ გვერდის შექმნა ,,ჩემი უბანი“
|
1
|
ის ტექ VI.4
|
კომპიუტერი,
|
ინდივიდუალური
|
5.04
|
||
5
|
ელექტრონული ცხრილები MS Excel 2007
|
5.1 ელექტრონული ცხრილები MS Excel 2007.მასალის გამეორება
|
1
|
ელექტრონული ცხრილების სტრუქტურის გახსენება. MS Excel 2007 ელემენტები: დავთარი და
ფურცელი, უჯრა და უჯრის მისამართი, სვეტებისა და სტრიქონების ჩამატება/წაშლა,
უჯრაში მონაცემთა შეტანა /რედაქტირება, ფორმულები და ფორმულების გავრცელება,
დიაგრამები. ის ტექ VI.1; ის ტექ VI.3;
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
10.04
|
5.2პრაქტიკული სამუშაო
,,ბეღურები“
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
12.04
|
|||
5.3პრაქტიკული სამუშაო
,,დიაგრამის აგება“
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
17.04
|
|||
N
|
თემა
|
თემატური ერთეული
|
საათი
|
სასწავლო
მიზანი/შედეგი
|
რესურსები
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
დრო
|
5
|
|
5.4 ფორმულები და მუდმივი
უჯრა
|
1
|
მოსწავლეები გაეცნობიან , რა არის მუდმივი უჯრა, როგორ შეიძლება უჯრის
დაფიქსირება სხვა უჯრაში ფორმულის გავრცელებისას. ის ტექ VI.1; ის ტექ VI.3
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
19.04
|
5.5პრაქტიკული სამუშაო
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
ინდივიდუალური
|
24.04
|
|||
5.6 მონაცემთა ფორმატის
განსაზღვრა.
|
1
|
მონაცემთა სხვადასხვა ფორმატის გაცნობა.
უჯრაში შეტანილის მონაცემის წარმოდგენისთვის შესაფერისი ფორმატის შერჩევა.ის ტექ
VI.1; ის ტექ VI.3; დიდი ზომის ცხრილებში საჭირო მონაცემების სწრაფად, თვალსაჩნოდ მოძებნის
საშუალების –პირობითი დაფორმატების გაცნობა.ის ტექ V I.1; ის ტექ VI.3;
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
26.04
|
||
5.7 პირობითი დაფორმატება
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
1.05
|
|||
5.8 ფუნქციები
,,შეჯიბრი მხიარული სტარტები“
|
1
|
მოსწავლეები შეისწავლიან
პროგრამა MS Excel–ის
ფუნქციების გამოყენებას რეალური ამოცანების გადასაჭრელად. ის ტექ VI.1;
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
3.05
|
||
5.9 პრაქტიკული სამუშაო ,, სასწავლო ოლიმპიადა“
|
1
|
მოსწავლეები შეისწავლიან
პროგრამა MS Excel–ის ფუნქციების გამოყენებას რეალური ამოცანების გადასაჭრელად. ის ტექ VI.1;
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
10.05
|
||
5.10 პრაქტიკული სამუშაო ,, სასწავლო ოლიმპიადა“
|
1
|
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
15.05
|
|||
5.11მაკროსები
|
1
|
მოსწავლეები ისწავლიან მაკროსების
დანიშნულებას, მათ ჩაწერას და გამოყენებას პრაქტიკულ სიტუაციებიდან გამომდინარე
ამოცანების გადასაჭრელად. ის ტექ VI.1;
|
ინფო. და
საკო. ტექნ.
|
სწავლა-კეთებით
|
17.05
|
||
შემაჯამებელი N3(5)
|
განვლილი მასალის გამეორება
|
1
|
ის ტექ VI.1; ის ტექ VI.3;
|
კომპიუტერი,
|
ინდივიდუალური
|
22.05
|
|
თემა
|
თემატური ერთეული
|
საათი
|
სასწავლო
მიზანი/შედეგი
|
რესურსები
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
დრო
|
|
|
5.12 MS Excel–ის დაცვა.
|
1
|
ინფორმაციის დაცვის
აუცილებლობა რიგ შემთხვევაში და
ინფორმაციის დაცვის შესაძლებლობების გაცნობა. ის ტექ VI.1;
|
სახელ. კომპიუტერი,
პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
15.03
|
|
5.13 მონაცემთა დაცვა და
უსაფრთხოება.
|
1
|
მოსწავლეები გაიაზრებენ
ოპერაციულ სისტემა Windows-ში მომხმარებლის ანგარიშის დანიშნულებას, მოსწავლებლები შეძლებენ ახალი
მომხმარებლის ანგარიშის დამატებას. ანგარიშისთვის პაროლის დადებას, კომპიუტერში
მონაცემების დაცვას.
|
სახელ. კომპიუტერი,
პროექტორი.
|
სწავლა-კეთებით
|
15.03
|
||
|
|
მასალის გამეორება
|
1
|
ის ტექ VI.4 ის ტექ VI.1; ის ტექ VI.3;
|
|
ინდივიდუალური
|
|
|
|
მასალის გამეორება
|
1
|
ის ტექ VI.4 ის ტექ VI.1; ის ტექ VI.3;
|
|
ინდივიდუალური
|
|
დამატებითი
სასწავლო რესურსები:
,,საინფორმაციო და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები VI კლასი ’’- ავტორი ნინო ჯამასპიშვილი
http://buki.ge/programs-list.html(გამოიყენე ინტერნეტი უსაფრთხოდ)
http://codna.ge/child/index.html
https://sites.google.com/site/elektronuli/ist-is-integrireba
http://maisuradzenatia.blogspot.com/p/blog-page_02.html
www.wikipedia.org ელექტრონული ენციკლოპედია.
www.lemill.net
Комментариев нет:
Отправить комментарий